TRIPLE CHOCLATE COOKIES | RECEPIE

Krásný den všem! Taky to míváte tak, že když vidíte nějaké jídlo ve videích, nebo kdekoli jinde, tak na to máte chuť? Já pořád, takže když...

Krásný den všem! Taky to míváte tak, že když vidíte nějaké jídlo ve videích, nebo kdekoli jinde, tak na to máte chuť? Já pořád, takže když jsem viděla u Zoelly ve vlozích, měla jsem na ně hned chuť - a to i přestože mi čokoláda moc nechutná. Proto mám pro vás připravený recept na cookies, který mám právě od Zoe a který ho převzala od Tanyi Burr.  Všichni okolo mě je milují, takže jsem se rozhodla předat recept dál. Každopádně postup je mírně upravený, takže kdybyste si je chtěli udělat podle originálního receptu, můžete ho najít TADY.

Hi everyone! You sure know the situation when you see ANY kind of food in vlogs or blogs and instantly, you have to eat it too. Well, it happened to me, so when I was watching Zoella's vlog, when she was baking them, I wanted to have one so badly, so I've decided to bake them too.  Everyone around me love them, so I wanted to share this recepie with you guys. If you're interested in baking them, you can follow the original recepie from Tanya Burr's blog HERE.


INGREDIENCE: 
200g másla
300g cukru krystal (já dávám cca 200g a nevidím velký rozdíl)
1 velké vejce
250g hladké mouky
půl lžičky soli
půl lžíčky jedlé sody
75g holandského kakaa
libovolná čokoláda (ty moje jsou nejlevnější z Lidlu)
bílá čokoláda
trochu mléka

POSTUP:
1) předehřejte troubu na 200°C a vyložte na plech pečící papír.
2) do mísy smícháme mouku, sůl, sodu a kakao.
3) do druhé větší mísy přidáme změklé máslo (pokud jste ho ale vytáhli z ledničky, tak bych ho dala na cca 30s do mikrovlnky nebo na topení). Můžete použít mixér, ale já jsem zvolila těžší volbu a použila jsem vařečku, protože se mi nechtělo špinit mixér. Mixujeme, dokud z toho nevznikne taková tužší kaše - cca 10min ručně. Mělo by to vypadat takhle a přidáme vejce. 
  
4) pokud jste s výsledkem spokojení, přidáme přes sítko smíchanou mouku s cukrem, solí, sodou a kakaem. Já to dělám postupně - přidám čtvrtinu mouky, míchám, přidám další, míchám, vysypu zbytek a míchám tak dlouho, dokud mě nebolí ruka a už nikdy v životě nebudu chtít péct další cookies. Těsto by mělo být trošku lepkavé, ale ne tekuté. Pokud vám příjde, že je moc suché a tuhé, přidejte trochu mléka. 
5) nasekejte čokoládu - velikost je pouzena vás, přidejte do těsta a míchejte dál. Až bude všechno krásně promíchané, udělejte z těsta koule a dejte na plech. Těsto moc nestlačujte, neměly by být hladké, jinak se vám cookies nerozdělají a zůstanou koulemi i po pečení. 
Na fotce můžete vidět, že některé koule jsem příliš zpracovávala a stlačovala, takže když jsem je dopekla, nerozdělaly se a zůstaly přesně tak, jak vidíte, ale rukou jsem na ně trošku přitlačila, takže vypadaly stále dobře :)
6) vložte je do trouby a pečte zhruba 11min. Nenechávejte je v troubě déle, vytáhněte plech a nechte sušenky cca 10-20min na plechu. Pokud se vám v troubě zdají měkké, tak je to dobře, ztvrdnou ještě po vytažení. 
Pokud se rozhodnete recept vyzkoušet, tak mi můžete ukázat vaše fotky na instagramu a označit mě @chau.ml. DOBROU CHUŤ! :)

related posts

3 komentářů

  1. Podobné cookies som robila a chutili výborne ! :) Tieto takisto vyzerajú skvelo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych vyzkoušela i tyto! Jsou skvělé a to mi čokoláda nechutná :)

      Vymazat

Thanks for all your lovely comments! xxx