just DONUT. | FOOD TIPS

Krásný den všem! Rozhodla jsem se, že budu psát i o mých oblíbených místech! Místa můžete očekávat v Ostravě nebo v Olomouci - to jsou mě...

Krásný den všem!
Rozhodla jsem se, že budu psát i o mých oblíbených místech! Místa můžete očekávat v Ostravě nebo v Olomouci - to jsou města, ve kterých se pohybuji.
 Dneska začneme něčím sladkým.Všichni určitě víte, co jsou donuts/doughnuts, v překladu koblihy.  Just DONUT. je malinký obchůdek v centru Ostravy, většina Ostraváků ho dobře znají a pokud se i vy chystáte koupit si pár donuts, tak bych doporučovala přijít jak nejdřív to půjde. Sama jsem přišla kolem 12hod dopoledne a skoro všechno bylo vyprodáno! Koupila jsem si cukrový a skořicový (to byly jediné druhy, které zbyly) a byly výborné! Jsou obrovské, takže mi půlka zbyla do druhého dne. Další plus je strašně milá obsluha a nádherný interiér. Pokud máte možnost, tak  určitě doporučuji navštívit!
Jejich nabídku jiné informace můžete najít na facebookové stránce TADY.
ADRESA:
Puchmajerova 1799/9, 
702 00 Moravská Ostrava a Přívoz

related posts

1 komentářů

Thanks for all your lovely comments! xxx