Red

Krásný den všem! Konečně jsem vytáhla tuhle sukni z F&F, kupovala jsem ji speciálně na Vánoční období, ale teď mě začala ta bar...







Krásný den všem! Konečně jsem vytáhla tuhle sukni z F&F, kupovala jsem ji speciálně na Vánoční období, ale teď mě začala ta barva zase bavit. Vzala jsem si i rtěnku Rimmel Kate Moss v odstínu 107, pořád si ale s rtěnkou nejsem jistá na veřejnosti, takže jsem měla dojem, že se na mě všichni dívali (ne, že by na mě nezírali i bez rtěnky...)

Good day all! Finally I put on this skirt from F&F. I bought this for Christmas time, but I really like this colour again! I used Rimmet Kate Moss lipstick in the shade 107. I'm still not used to wearing lipstick in front of people, so it was weird to actually photoshoot with it.




Sweater - H&M
Watches - F&F
Skirt - F&F
Boots - Office Shoes
Bag - Mango

related posts

11 komentářů

Thanks for all your lovely comments! xxx